keskiviikko 5. elokuuta 2015

12. ja 13. Ennustaja ja outo tyttö

12. Olen ennustaja ja kerron hahmolleni hänen tulevaisuudestaan.

Tapaat naisen, joka vaikuttaa täydelliseltä. Hän on juuri sellainen kuin olet ajatellut unelmiesi naisen olevan. Älä luota tähän naiseen. Näen varjon hänen takanaan. Odota naista, jolla on parantajan kädet. Hän vie sinut vuorten yli. Varo jokia, sillä varjo seuraa sinua. Valitse teistä ne, joita et haluaisi kulkea, ne vievät sinut lähteelle. Tukeudu ystävääsi, hän suojelee sinua ja häntä, jolla on kyky tuoda sinut vuorten yli. Älä anna ystäväsi langeta kortteihin. Hän ei voita.

Kohtaat varjon päivänä, jona yö lankeaa keskelle aurinkoa. Ole valmis kohtaamiseen. Apua saat niiltä, jotka seisovat lähelläsi, mutta älä unohda häntä, jonka työnsit syrjään. Hän on se, joka kääntää lopulta tapahtumien kulun.




13. Outo tyttö, joka kätkee itsensä lukemattomien vaatekerrosten alle...

katsoo minua ja minä toivon, että hän riisuisi vaatteensa, hymyilisi ja sanoisi: minä olen kaunis. Tyttö vetää hupun  kasvoilleen ja katoaa kulman taakse. Minä kuvittelen hänet alastomana, kasvot käännettyinä aurinkoon. Tyttö nauraa ja antaa tuulen tarttua hiuksiinsa, vesipisaroiden kimaltaa ihollaan. Katu edessäni on tyhjä, mutta minä näen hänet. Hän on kaunis, vapaa ja onnellinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti